voorwaarden

Wij hechten grote waarde aan service en kwaliteit. Het welzijn en een goede gezondheid van onze gasten in het kattenhotel en trimsalon is prioriteit. Wij stellen daarom een paar voorwaarden:

Onze gasten van het kattenhotel

  • moeten ingeënt zijn tegen niesziekte en kattenziekte. Voor de niesziekte vereisen wij zowel de prik als de neusdruppel. Vraag hierom specifiek bij uw dierenarts.
  • De niesziekte-vaccinaties dienen niet ouder dan één jaar (én niet recenter dan twee weken) zijn
  • De kattenziekte-vaccinaties dienen niet ouder dan 2 jaar (én niet recenter dan twee weken) zijn
  • moeten ontwormd en ontvlooid zijn
  • dienen minimaal 6 maanden oud zijn
  • dienen bij aankomst het inentingsboekje te overleggen
  • dienen bij een speciaal dieet eigen voedsel mee te nemen
  • het betalen van het verblijf wordt achteraf berekend (7 EUR per dier per dag) en kan contant of via bankoverschrijving plaats vinden (wij hebben geen PIN automaat)
  • De dag van brengen telt altijd mee. De dag van halen telt niet mee indien u vóór 11:00 de kat weer ophaalt (m.u.v. zon- en feestdagen).
  • Bijzonderheden over onze gasten (medicijnen/allergieën) dienen bij reservering/aankomst vermeld te worden.


Annuleren van het verblijf in het kattenhotel

  • Bij annulering graag minimaal 2 dagen vóór de reserveringsdatum
  • Bij annulering worden géén kosten in rekening gebracht


Bezoekers van de trimsalon

  • kunnen alleen op afspraak geholpen worden
  • kunnen wel altijd langskomen voor een vrijblijvend advies over de behandeling
  • dienen voor de behandeling uitgelaten te zijn
  • dienen op de afgesproken tijd (altijd in overleg) ook weer opgehaald te worden
  • het betalen van de behandeling wordt achteraf berekend en kan contant of via bankoverschrijving plaats vinden (wij hebben geen PIN automaat)


Annuleren van een behandeling in de trimsalon

  • Bij annulering graag minimaal 2 dagen vóór de reserveringsdatum
  • Bij annulering worden géén kosten in rekening gebracht

 

 

Wij zijn altijd bezig om onze dienstverlening op uw wensen af te stemmen en daar waar mogelijk aan te passen of te verbeteren. Uw mening is hierbij van belang. Bent u tevreden over ons of heeft u suggesties? Laat het ons weten via de klantenenquete.

 

Alvast bedankt voor uw reaktie,

 

Petra van Winkelhof